Inclusive Schooling Practices Tip V 45#3
FROM WHY TO HOW
Samenvatting
First published in 2006, this is volume 45, number 3, the Summer 2006 edition of Theory into Practice. This edition includes articles on 1:1 instruction, collaborative planning, comprehensive school reform and inclusive schools, classroom peer support, assumptions and additional resources for use in the classroom.
Specificaties
Anderen die dit kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht