Demand-Driven Business Strategy
Digital Transformation and Business Model Innovation
Samenvatting
• Fills a gap in the market and provides essential reading for a broad range of advanced undergraduate and postgraduate programmes, including Strategic Management, Business Innovation, Consumer Behaviour Digital Transformation and Entrepreneurship.
• Provides theoretical and practical insight into how organisations transform into demand-driven businesses by implementing digital technologies such AI, machine learning, and big data.
• Concepts are illustrated by global case studies from well-known brands, including Amazon, Google, Uber, Volvo and Picnic, coupled with reflective questions to encourage analysis.
Specificaties
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht