Identity and Digital Communication
Concepts, Theories, Practices
Samenvatting
• Explores how fast-changing communication technologies, platforms, applications and practices impact how we perceive ourselves, others, relationships and bodies.
• Shows how authentic, curated self-identity is increasingly formed, performed and engaged with through digital cultural practices, and these practices need to be understood if we are to make sense of identity in the 2020s and beyond
• Features critical accounts, everyday examples, and case studies focusing on key platforms from Instagram to TikTok.
Specificaties
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht