Multimodal Conversation Analysis and Interpretative Phenomenological Analysis
A Methodological Framework for Researching Translanguaging in Multilingual Classrooms
Samenvatting
• Offers an examination of combining Multimodal Conversation Analysis (MCA) with Interpretative Phenomenological Analysis (IPA) to interpretively analyse translanguaging practices in educational contexts.
• Provides an overview of translanguaging as an analytical perspective which is a new way of understanding language use in the field of Applied Linguistics.
• Detailed but concise, and supported by a case study, to help students and early career researchers get to grips with investigating translanguaging practices in multilingual contexts.
Specificaties
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht

