Data Driven Marketing For Dummies
Embrace data and use it to sell and market your products
Samenvatting
Goede data analyse kan marketingprofessionals helpen om verkooptrends te identificeren, slimmere marketingcampagnes te ontwikkelen en de impact van campagnes beter te meten. 'Data Driven Marketing For Dummies' laat zien hoe u met al die data uit de voeten kunt en vertaalt in een hogere klanttevredenheid. Bovendien leert u hoe u data inzet om nieuwe klanten te bereiken en uw belangrijkste klanten nog beter te bedienen.
Trefwoorden
datagedreven marketing database marketing klantanalyse marketingcampagnes klantsegmentatie marketing klantdatabase klantgegevens direct marketing klantwinstgevendheid klantrelatiebeheer marketingtactiek testplannen campagneresultaten transactiedata online marketing klantcommunicatie analytics feedbackcyclus e-mailmarketing datamining marketingmeting datacollectie marketingtechnologie b2c-marketing klantgedrag gegevensanalyse marktonderzoek crm conversieoptimalisatie
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Part I: Getting Started with Data Driven Marketing
1. Data Driven Marketing : It's All About the Customer
2. Communicating Directly with Your Customers
3. The Forest for the Trees: Where Is the Customer in All That Data?
4. Using and Managing Your Customer Contact Information
5. Getting Your Message Out: Marketing Campaign Basics
Part II: Digging Deeper into Your Data: Analytics
6. You're Going to Need a Geek: Introduction to Analyzing Data
7. Birds of a Feather Buy Together: Segmenting Your Customers
8. Getting the Most from Your Transaction Data
9. The Good, the Bad, and the Ugly: Understanding Customer Profi tability
Part III: Putting Your Data to Work
10. The Tactical Advantage: Designing Data Driven Marketing Campaigns
11. From the Window to the Counter: Getting Shoppers to Buy
12. Crafting Your Marketing Message
13. Using Customer Data Online
Part IV: The Feedback Cycle: Learning from Experience
14. Learning Curve: Setting Up a Testing Plan
15. Getting to the Bottom Line: Tracking and Measuring Your Campaigns
16. Putting Your Geek to Work: Analyzing Campaign Results
17. Sharing Customer Data Throughout Your Enterprise
Part V: The Part of Tens
18. Ten (or So) Ways to Capture Customer Data
19. Ten Resources for Information and Assistance
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht