Thinking Through Quality Questioning
Deepening Student Engagement
Samenvatting
This groundbreaking book provides teachers with an accessible, research-based blueprint for developing student meta-cognitive skills and ensuring that students take responsibility for their own learning. Walsh and Sattes use the findings of cognitive scientists to highlight quality questioning behaviors and explain how to connect these to discrete student meta-cognitive outcomes.
Specificaties
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht