The Will to Lead, the Skill to Teach
Transforming Schools at Every Level
Samenvatting
School improvement begins with self-examination and honest dialogue about socialization, bias, discrimination, and cultural insensitivity.
The authors acknowledge both the structural and sociological issues that contribute to low-performing schools and offer multiple tools and strategies to assess and improve classroom management, increase literacy, establish academic vocabulary, and contribute to a healthier school culture.
Specificaties
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht