Advances in Social Media Analysis
Samenvatting
This volume presents a collection of carefully selected contributions in the area of social media analysis.
Each chapter opens up a number of research directions that have the potential to be taken on further in this rapidly growing area of research.
The chapters are diverse enough to serve a number of directions of research with Sentiment Analysis as the dominant topic in the book.
The authors have provided a broad range of research achievements from multimodal sentiment identification to emotion detection in a Chinese microblogging website.
The book will be useful to research students, academics and practitioners in the area of social media analysis.
Specificaties
Inhoudsopgave
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht