Competition in Marketing
Two Essays on the Impact of Information on Managerial Decisions and on Spatial Product Differentiation
Samenvatting
In her first essay Vera Magin uses primary experimental data to explore the effects of information on marketing decisions, performance, and competition. In the second essay she discusses several approaches to measure product differentiation in spatial contexts.
Specificaties
Inhoudsopgave
Essay II: Spatial Product Differentiation: on the concept of product differentiation; product differentiation in a multidimensional characteristics space; measuring product differentiation, conclusion
Anderen die dit kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht