
Lees verder
Adam Lashinsky is sinds 2001 werkzaam bij Fortune en is tegenwoordig adjunct-hoofdredacteur.
Meer over Adam LashinskyAls het kantoor van Apple de Chocoladefabriek van Willy Wonka zou zijn, dan is het boek van Adam Lashinsky het gouden ticket om uitgenodigd te worden door dit geheimzinnige bedrijf. Het boek onthult de geheime systemen, tactieken en leiderschapsstrategieën die ervoor gezorgd hebben dat Steve Jobs en zijn bedrijf het ene na het andere succes wisten te behalen en een cultstatus rond elke product wisten te creëren.
Het boek biedt nieuwe informatie over hoe Apple voortdurend innoveert, deals sluit met leveranciers en hoe de transitie in het 'post-Jobs-tijdperk' plaatsvindt.
Lashinsky introduceert begrippen als 'DVI' (Apple's methode om aan elke taak een 'Direct Verantwoordelijk Individu' toe te wijzen) en geeft een inkijkje in de mysterieuze 'Top 100' (een jaarlijks ritueel waarvoor de 100 meest veelbelovende managers worden uitgenodigd voor een uiterst geheim meerdaags event met de CEO).
- Een must have voor alle Apple-liefhebbers
- Universele lessen over strategie, marketing en productdesign
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books