Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Handboek interactieve marketing

Database marketing in de praktijk

Specificaties
Paperback, 238 blz. | Nederlands
Uitgeverij Contact | 0e druk, 1999
ISBN13: 9789025496425
Rubricering
Uitgeverij Contact 0e druk, 1999 9789025496425
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Een-op-een marketing, databasemarketing, interactieve marketing, customer connections, de nieuwe richting in marketing kent vele namen. Iedereen praat erover, maar de echte uitdaging ligt in de succesvolle toepassing in de praktijk. In zijn boek 'Handboek interactieve marketing' zet Paul Postma helder uiteen wat de succeskenmerken zijn. De klassiek ingerichte onderneming zal plaatsmaken voor een nieuw type organisatie: database gestuurd met de klant als uitgangspunt. Met vele voorbeelden uit de praktijk schetst Postma hoe je zo'n organisatie opzet en hoe je afdelingen aaneensmeedt tot een klantgericht proces met de informatietechnologie als verbindende schakel. Hij laat zien dat de grilligheid van de klant wel meevalt als u maar weet op welke informatie u zich moet baseren.

Specificaties

ISBN13:9789025496425
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:238
Druk:0

Over Paul Postma

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Na een loopbaan in het bedrijfsleven bouwde hij als partner van Ernst & Young een internationale CRM praktijk op. Veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland, en auteur diverse boeken. Postma is daarnaast bekend van zijn 'Verkoopefficiency'-methode voor prestatieverbetering in de persoonlijke verkoop. Directeur van Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken. PPMC adviseert bedrijven en organisaties in de business-to-business en in de consumentensector bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. PPMC werd op basis van onderzoek door TNS NIPO in 2010 verkozen tot het beste marketing- en businessconsultancy bedrijf in Nederland voor Mc Kinsey en de Boston Consulting Group.

Andere boeken door Paul Postma

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Interactieve marketing wordt gemeengoed
2. Interactieve marketing vereist nieuw type organisatie
3. De start van interactieve marketing
4. Het fijnslijpen van een product en dienst
5. Het kiezen van de methode van marktbewerking
6. Het bewerken van de markt
7. Het verwerken van de reacties
8. Het terugkoppelen van de ervaringen

Noten
Register

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek interactieve marketing