Verkoopteam leiden niveau 3 en 4
Samenvatting
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Dit boek Verkoopteam leiden niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig is voor het leidinggeven aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Denk aan het plannen van personeel en werk en het werven en selecteren van medewerkers.
Trefwoorden
retail leidinggeven verkoopteams personeelsmanagement werkplanning selectieprocedure personeelsplanning personeel werven ziekteverzuim mbo-opleiding arbeidsovereenkomst vacatures medezeggenschap introductie nieuwe medewerkers arbeidstijden personeelsbezetting verzuimbeleid sollicitatiegesprek functieomschrijving werkstress organisatiecultuur arbeidsvoorwaarden cao mentorschap persoonsomschrijving personeelswerving ondernemingsraad functiewaardering verzuimbegeleiding werkprocessen
Trefwoorden
Specificaties
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht