Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Descriptief en predictief analyseren van tijdreeksen in de bedrijfskunde

Specificaties
Paperback, 101 blz. | NL
Maklu Uitgevers N.V. | 1e druk, 2021
ISBN13: 9789046611081
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Maklu Uitgevers N.V. 1e druk, 2021 9789046611081
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Tijdreeksanalyse is een statistische techniek die in de bedrijfskunde wordt gebruikt om tijdreeksgegevens van bedrijfsactiviteiten te beschrijven, te ontleden en te voorspellen.

In Deel I behandelen we de descriptieve analyse van een tijdreeks. Deel II heeft betrekking op de predictieve analyse ervan en sluit af met een uitgewerkt tijdreeks-analysevraagstuk.

Het werk kan gebruikt worden in de volgende sectoren: bedrijfskundig hoger onderwijs, bedrijfsleven en economische overheidsdiensten.

dr. Jacques Van Der Elst is doctor in business administration (Newport-CA, State approved university, 1994), master in accountancy, master in financieel management van ondernemingen, gediplomeerde in de boekhoudkundige expertise en gegradueerde in de boekhouding.

Hij bekleedde meerdere financiële directiefuncties in grote ondernemingen en was als accountant gerechtsdeskundige bij diverse Rechtbanken van Koophandel.

J. Van Der Elst doceerde zowel op academisch- als hogeschool-niveau en gaf vakken zoals statistiek, financiële wiskunde, financieel management, financiële analyse, beleggingsleer, bedrijfseconomie en cost accounting.

De auteur was ook lid van het Instituut van de Accountants en Belastingconsulenten (IAB). Meer dan 20 jaar is hij bij het IAB jurylid geweest van de eindexamencommissies.

Zijn vele publicaties situeren zich in de domeinen van de toegepas-te wiskunde, het financieel management, de bedrijfseconomie en de accountancy.

Specificaties

ISBN13:9789046611081
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:101
Uitgever:Maklu Uitgevers N.V.
Druk:1
Verschijningsdatum:27-8-2021
Hoofdrubriek:Algemeen management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Descriptief en predictief analyseren van tijdreeksen in de bedrijfskunde