Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Management van interactieve relaties

De basis voor succesvolle internetstrategieen

Specificaties
Ingenaaid, 118 blz. | Nederlands
Boom Lemma uitgevers | 0e druk, 2000
ISBN13: 9789051898231
Rubricering
Boom Lemma uitgevers 0e druk, 2000 9789051898231
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Hoe kan internet bijdragen aan het ontwikkelen, uitbouwen en verbeteren van interactieve relaties met onze omgeving? Om deze vraag te beantwoorden, zullen organisaties moeten stilstaan bij een van de belangrijkste strategische mogelijkheden die internet biedt, namelijk het ontwikkelen, onderhouden en managen van interactieve relaties.
'Management van interactieve relaties' bevat ingrediënten en richtlijnen voor het vaststellen en uitvoeren van een succesvol internetbeleid. Het staat stil bij de strategische rol van interactie en geeft antwoord op de vraag welke functies internet daarbij kan vervullen en welke doelstellingen gerealiseerd kunnen worden. De functies van internet op de volgende gebieden komen aan de orde:
- Management en beleid (interactieve beleidsvorming)
- Marketingcommunicatie
- Corporate communicatie
- Merkenmanagement en merkrelaties
- Kennismanagement

Het boek is bedoeld voor managers van organisaties die misschien de eerste stap al hebben gezet, maar nu met de vervolgvragen zitten: hoe nu verder? Hoe kan ik mijn organisatie zo inrichten dat we optimaal gebruik kunnen maken van internet? Welke doelen en functies zij ermee te realiseren?

Specificaties

ISBN13:9789051898231
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:118
Druk:0

Over Alex Stoter

Alex Stoter (1968) is marketingmanager Customer Experience bij American Express. Hij studeerde Communicatiewetenschap aan de UvA waar hij scriptieonderzoek deed naar communicatiecultuur in relatie tot organisatieverandering. Daarnaast studeerde hij Communicatiekunde de Rijksuniversiteit Utrecht.

Andere boeken door Alex Stoter

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Internet als vliegwiel van interactieve communicatie
2. Nieuwe vormen van leren, communiceren, ondernemen en managen
3. Het interactieconcept
4. Interactie in beleid en management
5. Interactieve merkrelaties met doelgroepen
6. Internetstrategieën en de wijze van implementatie
7. Functioneel ontwerp en lancering

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Management van interactieve relaties