In goede en kwade koersdagen

het huwelijk tussen wielersport en marketing

Specificaties
Paperback, blz. | NL
Arko Sports Media BV | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789054721574
Rubricering
Hoofdrubriek : Sport, hobby, lifestyle
Juridisch :
Arko Sports Media BV 1e druk, 2011 9789054721574
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

Specificaties

ISBN13:9789054721574
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:28-4-2011

Net verschenen

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        In goede en kwade koersdagen