Veerkracht

Back to business na de crisis

Specificaties
Gebonden, 160 blz. | NL
Stichting Kunstboek | 1e druk, 2020
ISBN13: 9789058566515
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Stichting Kunstboek 1e druk, 2020 9789058566515
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Reeds in 1924 bestudeerde Roland Vale de invloed van het al dan niet besparen op communicatie van bedrijven gedurende de crisis van 1920-1921 op hun resultaten. De conclusies waren verbluffend. Bedrijven die bleven communiceren tijdens de crisis, haalden daar tot drie jaar na die crisis beduidend betere resultaten uit dan hun concurrenten die de vinger op de knip hielden.

Dit inzicht is later herhaaldelijk opnieuw onderzocht, en telkens met dezelfde resultaten:
het is in tijden van crisis dat we de kans hebben om een concurrentieel verschil te maken.
Maar dat vraagt moed, inzicht en veerkracht.
Veerkracht om de zakelijke tegenslagen veroorzaakt door de Covid-19-pandemie te lijf te gaan.
Veerkracht om de recessie die ondernemingen doormaken, zo beperkt mogelijk te houden.
Veerkracht om ondernemers niet enkel te laten terugkeren naar hun oorspronkelijke vorm van zakendoen, maar ook het doorgroeivermogen te geven om de toekomst te herdefiniëren.

In dit boek reikt auteur Bram Van Damme een denkkader aan om deze positieve dynamiek op het vlak van marketing en communicatie te begeleiden. Toegepast op verschillende deeldomeinen van marketing. Met praktische tips hoe te communiceren tijdens en na een crisis.

Tegenslagen gebeuren. Het gewicht van een crisis is groot. Onze veerkracht is de enige uitweg.

Specificaties

ISBN13:9789058566515
Taal:NL
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:160
Uitgever:Stichting Kunstboek
Druk:1
Verschijningsdatum:13-7-2020
Hoofdrubriek:Algemeen management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Veerkracht