Bescherming tegen ambush marketing

Een zoektocht naar het antwoord op de vraag of de Nederlandse wet- en regelgeving op dit moment voldoende bescherming biedt tegen ambush marketing in overeenstemming met de door de organisatoren van sportevenementen gestelde eisen

Specificaties
Paperback, 80 blz. | Nederlands
Uitgeverij deLex | 1e druk, 2012
ISBN13: 9789086920365
Uitgeverij deLex 1e druk, 2012 9789086920365
Gratis verzonden | Op werkdagen voor 17:00 besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Het verschijnsel van ambush marketing is de laatste jaren niet onopgemerkt gebleven. Bedrijven proberen op vaak ludieke wijze aan te haken bij de populariteit van een sportevenement zonder hiervoor een sponsorvergoeding af te dragen. Deze vorm van marketing haalt de woede op de hals bij de organisatoren en exclusieve sponsoren van sportevenementen gezien de hoge sponsor vergoedingen die worden afgedragen. Om dit verschijnsel tegen te gaan stellen de organisatoren
hoge eisen aan gastlanden. Ondanks deze hoge eisen is het een droom van Nederland om de Olympische Spelen te mogen organiseren in 2028. Naar aanleiding van dit voornemen is dit boek tot stand gekomen waarin de zoektocht uiteen is gezet naar het antwoord op de vraag of de Nederlandse wet- en regelgeving op het moment van schrijven voldoende bescherming biedt tegen ambush marketing in overeenstemming met de door de organisatoren van sportevenementen gestelde eisen.

Specificaties

ISBN13:9789086920365
Trefwoorden:marketing, wetgeving, sport
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:80
Druk:1
Verschijningsdatum:23-6-2012

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bescherming tegen ambush marketing