Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

#inthemoment - De kunst van het campagnevoeren in real-time

Specificaties
E-book, 160 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
LannooCampus | 1e druk, 2013
ISBN13: 9789401413565
Rubricering
Juridisch :
LannooCampus Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2013 9789401413565
Direct te downloaden

Samenvatting

Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken?

De output van de reclamebranche is opvallend klein. Het gemiddelde reclamebureau produceert op jaarbasis wellicht niet eens genoeg tekst en foto's om één enkele krant of televisieprogramma te vullen. En dit in een tijd waarin content slechts even waardevol is als het publiek dat hij bereikt, de aandacht die hij trekt of de band die hij tot stand brengt.

'#inthemoment' introduceert u in de geheimen van real-time content. Real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden, zorgt voor meer dynamiek en laat toe uw beperkte middelen optimaal te benutten. U past immers aan en leert bij terwijl u bezig bent.

Specificaties

ISBN13:9789401413565
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Over Tom Himpe

Tom Himpe raakte gefascineerd door de ontwikkelingen in het landschap van media en communicatie toen hij marketing en communicatie studeerde in Brussel. Hij werkte vervolgens drie jaar bij het Belgische reclamebureau Duval Guillaume voor klanten als Douwe Egberts, Stella Artois en Hyundai. Tegenwoordig werkt hij als strategisch planner bij Mortierbrigade in Brussel voor grote Europese merken als eBay en Deutsche Bank.

Andere boeken door Tom Himpe

Over Pieter Goiris

Pieter Goiris is master in de Organisatiepsychologie. Hij is oprichter en CEO van reclamebureau Boondoggle. Bovendien is hij voorzitter van de Association of Communication Companies (ACC), en van de raad van bestuur van Poppunt en muziekcentrum Het Depot.

Andere boeken door Pieter Goiris

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Het tijdperk van real-time
a. Wanneer begonnen de dingen in real-time te gebeuren?
b. Real-time in een notendop
c. In het tijdperk van real-time…
d. The Real-Time Quiz

2. Het real-time model
a. Veranderende content modellen
b. De vele nuances van real-time
c. Hijacking & curating the content
d. Over een lange periode veel, kleine interacties creëren
e. In real-time een publiek opbouwen
f. Content verspreiden
g. De verbinding van (big) data & content
h. In real-time werken, vooral in tijden van crisis
i. Real-time in een mobiele wereld
j. Een gesprek met Jef Vandercruys

3. De real-time organisatie
a. De real-time cyclus
b. Een nieuwsredactie opzetten
c. Hoe ziet een nieuwsredactie eruit?
d. Welkom op de nieuwsredactie van…
e. Een leger van preditors
f. Hoe ziet jouw contentkalender eruit?
g. Andere real-time tools
h. Een gesprek met Richard Welsh

4. Real-time vaardigheden
a. De real-time planner
b. De real-time mediaplanner
c. Een gesprek met Hugues Rey
d. De real-time creative
e. Een gesprek met Vincent Jansen
f. De real-time producer
g. Een gesprek met Elke Neuville

5. Real-time inspiratie
a. Boondoggle | Rode Duivel Uitdagingen
b. Boondoggle – Borgerhoff & Lamberigts – Tom Himpe | Fans of Flanders
c. Razorfish – de Poop Tweet van Smart
d. Guided | Signeersessie sir Alan Sugar
e. Guided | Take on Ted
f. Vsauce
g. GolinHarris | Dow Chemicals
h. Lolly Wolly Doodle

Hoe begin je eraan?

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        #inthemoment - De kunst van het campagnevoeren in real-time