Klantgericht leiderschap

8 principes voor een klantgerichte cultuur

Specificaties
Audio-download, blz. Mp3 | Nederlands
Bookora | 1e druk, 2019
ISBN13: 9789462551206
Rubricering
Juridisch :
Bookora Mp3 1e druk, 2019 9789462551206
Direct te downloaden

Samenvatting

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).

Specificaties

ISBN13:9789462551206
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:24-6-2019
Hoofdrubriek:Leiderschap, Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
Klantgericht leiderschap - 'Een genot om te lezen'
Maarten Fijnaut | 15 juni 2018
Klantgerichte organisaties zijn er voldoende. Tenminste, als je de veelbelovende kreten mag geloven. In de praktijk valt het echter behoorlijk tegen en maken weinig bedrijven de beloftes waar.
Lees verder
recensie
Klantgericht leiderschap - 'een compact en vlotgeschreven boek'
Sjors van Leeuwen | 18 april 2018
Organisaties moeten klantgericht zijn om te kunnen overleven. Ze investeren daarin ook steeds meer maar vergeten een belangrijk punt.
Lees verder

Over Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is auteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Dit doet hij met zijn boeken, zijn podcast en de ruim 75 inspiratiesessies die hij per jaar geeft.

Andere boeken door Sydney Brouwer

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klantgericht leiderschap