Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Maar wij hebben toch geen klanten

Klantgericht organiseren in social profit

Specificaties
Paperback, 615 blz. | NL
Owl Press | 1e druk, 2023
ISBN13: 9789464759181
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Owl Press 1e druk, 2023 9789464759181
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burgers… simpelweg geen klanten? Toch wel! Dit boek breekt een lans voor klantgericht werken en organiseren in social profit, en verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in sectoren zoals zorg, welzijn, bestuur en onderwijs. Via inspirerende voorbeelden uit de profitsector ontdek je hoe je (steeds) waardevol(ler) kunt zijn voor je klanten. Bovendien leer je hoe je klantgerichtheid kunt cementeren in het organisatieontwerp: van leiderschap tot procesontwerp, van kwaliteitszorg tot communicatie. Want achter elk mooi verhaal schuilt een mens, maar achter honderd mooie verhalen schuilt een systeem.

Specificaties

ISBN13:9789464759181
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:615
Uitgever:Owl Press
Druk:1
Verschijningsdatum:8-5-2023
Hoofdrubriek:Algemeen management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maar wij hebben toch geen klanten