De vijf pijlers van design
Samenvatting
Hoe verschillend ontwerpers ook zijn, basiskennis van de vijf belangrijkste thematische pijlers waarop elk product is gebouwd, is onmisbaar: materiaal, constructie, functie, betekenis en markt. Kennis van deze pijlers helpt de ontwerper bij het kritisch ontwikkelen en beoordelen van zijn product, maar ook bij het beantwoorden van vragen als de volgende: "Wat will ik maken en op welke manier?", "Wat is mijn fascinatie?", "Hoe verhoud ik mij tot de wereld, en welke plaats wil ik daarin innemen?" Dit boek is gemaakt voor iedereen die zich verdiepen in het proces van ontwerpen en in het effect van ontwerpen op de omgeving.
Specificaties
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht