We moeten het weer hebben over de tippingpoint

Overstories, superspreaders en de opkomst van social engineering

Specificaties
Paperback, blz. | NL
Uitgeverij Pluim | 1e druk,
ISBN13: 9789493420816
Rubricering
Hoofdrubriek : Mens en maatschappij
Juridisch :
Uitgeverij Pluim 1e druk 9789493420816
27,99
Nog niet verschenen, verwacht op 16-06-2026

Samenvatting

Voor het eerst in vijfentwintig jaar keert Malcolm Gladwell terug naar de theorie van zijn bestseller,
de tippingpoint: het kritieke punt waarop een idee zo’n grote groep mensen bereikt dat er onvermijdelijk een verandering wordt ingezet. Via een groot aantal verhalen – over de misdaadcijfers in L.A., de opiatencrisis en de coronapandemie – onderzoekt Gladwell zijn theorie opnieuw. Onder welke omstandigheden verspreidt een verhaal
zich? En wat betekent dat in het kader van verantwoordelijkheid, macht en ethiek?

Specificaties

ISBN13:9789493420816
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:16-6-2026

Net verschenen

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        We moeten het weer hebben over de tippingpoint