Metacognitive and Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension
A Structural Equation Modelling Approach
Samenvatting
This book examines the relationship between Chinese college-level test takers' strategy use and reading test performance using a Structural Equation Modelling Approach. With a large sample of Chinese college-level test takers, the book investigates the underlying structure of the EFL reading test. It suggests implications for classroom teachers and testing researchers about the relationship between metacognitive and cognitive strategy use in testing contexts.
Specificaties
Inhoudsopgave
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht

