10 Boeken voor de marketeer van de toekomst
Het lijkt soms allemaal maar lastig bij te benen wat er allemaal gebeurt in marketingland aan trends, ontwikkelingen en tools. Laat je inspireren door tijdloze principes die relevant zijn voor de marketeer van de toekomst in plaats van je te verliezen in FOMO en glazen kraaltjes en spiegeltjes.

Christiaan Slierendrecht MSc is online strateeg en eigenaar van digital marketing bureau JijOnline. Hij heeft een bedrijfskundige achtergrond, lanceerde in 2005 zijn eerste zakelijke website en werkte enkele jaren als business analist in de financiële sector om in 2011 te starten als fulltime online ondernemer.





Het idee voor deze lijst kwam naar boven in het kader van het Marketeers van de toekomst event. Het deed me nadenken over welke boeken er relevant zijn voor de marketeer van nu en de marketeer van de toekomst. Een deel van de auteurs is te vinden op het event als spreker: www.marketeersvandetoekomst.nl










Wat vond u van deze lijst?
Ook een boekenlijst maken?
Bent u geïnspireerd geraakt door deze boekenijst en wilt u zelf een lijst maken? Dat kan!

Over Christiaan Slierendrecht
Christiaan Slierendrecht MSc is online strateeg en eigenaar van digital marketing bureau JijOnline. Hij heeft een bedrijfskundige achtergrond, lanceerde in 2005 zijn eerste zakelijke website en werkte enkele jaren als business analist in de financiële sector om in 2011 te starten als fulltime online ondernemer.
Profielpagina van Christiaan SlierendrechtWat vond u van deze lijst?
Ook een boekenlijst maken?
Bent u geïnspireerd geraakt door deze boekenijst en wilt u zelf een lijst maken? Dat kan!