Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenEngels220 blz.9780787976392
1e druk
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789043042956
2e druk
6-2-2025
Deze nieuwe editie verdiept de vaardigheid luisteren, introduceert het Kleurenmodel van De Caluwé en Vermaak, besteedt aandacht aan beroepsontwikkeling en kijkt naar factoren die invloed hebben op online advisering. Meer
paperbackNederlands268 blz.9789462763296
1e druk
31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In 2005 introduceerde Joost Kampen de term verwaarloosde organisaties. Het beschrijft organisaties die in wanorde, mismanagement en angst opereren, een situatie die hij als adviseur regelmatig tegenkwam. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789462155701
1e druk
14-11-2019
Dit boek is samengesteld door en voor professionals in het adviesvak. Het is ontstaan vanuit het idee dat een adviseur succesvol is als hij waarde toevoegt voor de klant. Meer
paperbackNederlands153 blz.9789001045449
2e druk
2-1-2025
Dit is een praktisch boek voor professionals in de juridische praktijk. Alle aspecten van adviseren over wetten en regels komen op een overzichtelijke manier aan de orde. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789014063386
22-12-2010
Paul van Haaren beschrijft drie succesfactoren voor gericht adviseren: doeltreffende communicatie, inlevingsvermogen in de cliënt en periodieke zelfreflectie op de eigen kennis, kunde en houding. Meer
gebondenNederlands78 blz.9789059440005
1e druk
'Een adviseur moet vooral verstand van zaken hebben!' Met zo’n cliché komt een topadviseur er dus niet. Dit 10 Triggers boekje maakt helder waar het in de beroepspraktijk echt op aankomt. Meer