Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenEngels221 blz.9781118486399
1e druk
30-12-2013
Creëer succesvolle partnerships. Dit boek biedt de instrumenten die nodig zijn om ervoor te zorgen dat alle elementen van een alliantie in aanmerking worden genomen. Meer
gebondenEngels190 blz.9781843764946
1e druk
'The Network Economy' is het eerste boek waarin theoretische ideeën over netwerk management worden vertaald naar praktische richtlijnen. Ard-Pieter de Man onderzoekt onderwerpen zoals netwerk strategie, netwerk structuur, partner selectie, netwerk management en concurrentie in en tussen netwerken. Meer
gebondenNederlands349 blz.9789013049190
1e druk
21-5-2014
'Ondernemen in allianties en netwerken' brengt de verschillende invalshoeken samen en slaat een brug tussen theorie en praktijk. Meer dan dertig auteurs bieden vanuit een multidisciplinair perspectief theorieën en inzichten om de dynamiek van samenwerking tussen organisaties beter te begrijpen en succesvol te maken. Meer
58% KORTING
paperbackNederlands84 blz.9789462762961
1e druk
15-5-2019
De auteurs nemen je in dit boek mee in de stappen die je moet zetten om te komen van een goed samenwerkingsidee tot gedeelde afspraken met alle betrokkenen. Meer