Filteren
Trefwoord
6 resultaten
e-bookNederlands144 blz.9789089652836
1e druk
17-4-2015
In dit boek laat Kasper Klaarenbeek zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten. Meer
gebondenNederlands136 blz.9789024442881
1e druk
7-10-2021
Met het StrategieCanvas heb je als bestuurder, manager, strateeg of adviseur een krachtig instrument in handen. Het canvas helpt je op praktische wijze tot een passende en gedragen koers te komen. Meer
e-bookNederlands186 blz.9789083315423
1e druk
29-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt. Meer
e-bookNederlands280 blz.9789461264671
1e druk
8-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
Jij wilt graag meer adviseren. Maar waar begin je? Waar haal je de tijd vandaan? En welke modellen, handvatten en methodes gebruik je daarbij? Meer
e-bookNederlands168 blz.9789089655547
1e druk
25-2-2021
andere uitgaves beschikbaar
Als manager ben je vaak vooral druk met vandaag. Maar je weet: 'morgen' verdient ook aandacht. Je wilt vernieuwen, je moet vernieuwen, maar je blijft hangen in het nu. Meer
e-bookNederlands300 blz.9789055163595
1e druk
28-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
'De Complete Marketing Methode NIMA A-B-' is met zeer veel aandacht ontwikkeld voor zowel studenten, professionals als opleiders die hun inzicht in het marketingvak willen verdiepen, zowel voor het heden als voor de toekomst. Meer