Filteren
Trefwoord
42 resultaten
paperbackNederlands348 blz.9789492595140
1e druk
4-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Business analyse is een relatief nieuw vakgebied, maar wel een dat inmiddels onmisbaar is in elke organisatie. Meer
paperbackEngels9789087537357
1e druk
3-7-2014
Deze uitgave is een verzameling aan kennis binnen het vakgebied ‘business analyse’ en houdt rekening met de huidige algemeen aanvaarde praktijk. Meer
e-bookNederlands348 blz.9789492595157
1e druk
23-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Business analyse is een relatief nieuw vakgebied, maar wel een dat inmiddels onmisbaar is in elke organisatie. Meer
paperbackNederlands516 blz.9789087538101
1e druk
13-6-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is geschreven om managers, adviseurs en bedrijfskunde studenten die informatie te bieden die nodig is om de bedrijfssituatie op een zinvolle en diepgaande wijze te kunnen onderzoeken. Meer
paperbackEngels102 blz.9789081936033
1e druk
19-1-2018
Bridging Your Business is a fast and efficient tool to help better understanding your business and to allocate costly and scares resources in the most efficient and most effective way. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789047008408
17e druk
27-10-2016
andere uitgaves beschikbaar
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie. Meer
paperbackNederlands395 blz.9789462360402
1e druk
1-2-2014
'Statistiek in business' biedt een heldere basis voor het toepassen van statistiek in het bedrijfsleven. Meer
paperbackEngels9781526849755
5e druk
12-6-2024
This book is a one stop guide to all your research methods needs. It is tailored specifically towards business and management courses, and central to this edition is the balanced coverage of qualitative and quantitative methods to clearly and concisely lead students through the research process, whatever their project may be. Meer
gebondenEngels352 blz.9781409341260
1e druk
10-2-2014
Hoe kunt u krachtige merken creëren? Wat maakt iemand tot een groot leider? Waarom falen sommige bedrijven terwijl anderen juist succes hebben? Meer
gebondenEngels322 blz.9781118012390
1e druk
12-8-2011
De waarde van business-analyse helder uitgelegd, in combinatie met een direct toepasbaar 4-stappenplan om business-analyse te implementeren. Meer
gebondenEngels264 blz.9781119298588
2e druk
20-12-2016
Business Analytics for Managers offers real-world guidance for organizations looking to leverage their data into a competitive advantage. Meer
paperbackEngels168 blz.9781292009629
1e druk
25-6-2025
Gestructureerd en strategisch plannen doet u voortaan met OGSM. Dit boekje introduceert OGSM: Objective, Goals, Strategies en Measures. Meer
e-bookEngels704 blz.9781292339047
3e druk
11-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
A balanced and holistic approach to business analytics Business Analytics teaches the fundamental concepts of modern business analytics and provides vital tools in understanding how data analysis works in today's organisations. Meer
paperbackEngels900 blz.9780357902202
5e druk
3-4-2023
paperbackEngels863 blz.9780077109875
1e druk
1-2-2009
This comprehensive book is ideal for student of statistics at undergraduate level taking an introductory module in the topic. Meer
gebondenEngels264 blz.9780071742825
2e druk
Bij elk voorstel dat u als consultant indient voor een project moet u zorgen dat dit voorstel de juiste indruk maakt en een goede ROI heeft. Hierbij kan 'The Consultant's Scorecard' hét hulpmiddel zijn dat u nodig heeft. Meer
paperbackEngels370 blz.9780123858894
2e druk
3-12-2012
Deze tweede editie van 'Business Intelligence' biedt een volledig overzicht van het vakgebied Business Intelligence. Meer
paperbackEngels238 blz.9780134847061
1e druk
28-11-2018
Understand and Solve Your Customers' Real Problems with Agile Business Analysis To deliver real value, you must understand what your customers truly value, and solve the problems they really need solved. Meer
ingenaaidEngels398 blz.9780123737175
1e druk
22-11-2010
De kwaliteit van uw bedrijfsinformatie is bepalend voor het succes van uw organisatie. Dit naslagwerk biedt handvatten om uw data te verbeteren en te analyseren. Meer
gebondenEngels256 blz.9781118456545
1e druk
3-11-2015
Welcome to a new era of business in which your brand is defined by those who experience it. Meer