Filteren
Trefwoord
38 resultaten
losbladigNederlands57 blz.9782100000159
2e druk
15-6-2015
Ideeënsessies over organisatieaspecten, verandertrajecten en werkprocessen verzanden vaak omdat de ideeën onuitvoerbaar blijken. Met deze kaarten houdt u de sessie op koers. Meer
25% KORTING
paperbackNederlands336 blz.9789024451166
4e druk
14-3-2023
Wanneer zegt een beeld meer dan duizend woorden? Iedereen die een PowerPoint-presentatie maakt, een brochure schrijft of een pagina voor een tijdschrift bedenkt, komt vergelijkbare vragen tegen. Meer
paperbackEngels320 blz.9789490947729
1e druk
14-10-2016
Wanneer zegt een beeld meer dan duizend woorden? Op dit soort vragen geeft 'Visual Language' antwoord. Voor iedereen die met de publicatie van beeld te maken heeft of krijgt. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789461260451
1e druk
24-8-2016
In dit praktische boek laat Kim Ravers zien hoe u met eenvoudige tekeningen een verhaal kunt vertellen. Iedereen kan het leren, laat u inspireren en ontdek uw eigen stijl. Meer
spel (H)Twee59 blz.9789080898134
1e druk
Het is helemaal niet makkelijk om echt 'mindful', dus met vollédige aandacht in het hier en nu te staan. Dit spel kan daarbij helpen. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789463722964
1e druk
12-3-2021
Infographics of informatieve illustraties maken een steeds belangrijker deel uit van de beeldtaal waarmee iedereen in de samenleving dag in dag uit wordt geconfronteerd. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789024458455
2e druk
21-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Geen woorden maar daden, zo wordt ons wel voorgehouden. Zo’n aansporing is echter volstrekt misleidend waar het gaat om besturen, organiseren of adviseren. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789086842681
1e druk
14-10-2022
Onze taal wordt meer en meer binnenkant-taal. We praten over wat er zich in onszelf en in de ander afspeelt en kunnen daarbij putten uit een rijke woordenschat. Meer
gebondenNederlands360 blz.9789493059559
1e druk
30-8-2023
Voortaan ga je anders kijken naar symbolen uit de geschiedenis, kunst & cultuur, taal, godsdienst, wetenschap, sport, media en reclame. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789463563727
2e druk
27-11-2024
Je wilt de mensen graag ontroeren met boeiende fotografie die inhoud heeft. Foto’s die mensen raken, beginnen met een aansprekend idee. Meer
paperbackEngels192 blz.9789063695316
11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. Meer
e-bookNederlands240 blz.9789492493439
1e druk
9-5-2018
Hoog tijd voor een grondige verkenning van deze snelst groeiende (beeld)taal ooit. In 'Het zonder woorden boek' onderzoekt emojiexpert Lilian Stolk dit fascinerende fenomeen. Meer
paperbackNederlands172 blz.9789461057365
1e druk
30-5-2012
In 'Spelen met ideeën' laat Jos Kessels de lezer op originele wijze kennismaken met de rijkdom van het filosofische gesprek en leert hij de lezer zelf zo'n gesprek te voeren. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789461261021
1e druk
3-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zou het niet geweldig zijn als u de mensen om u heen moeiteloos kunt overtuigen van uw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Meer
gebondenNederlands174 blz.9789400231610
1e druk
15-9-2020
In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten. Meer
paperbackNederlands212 blz.9789031391622
2e druk
'Het woord aan de verbeelding' gaat over de mogelijkheden van spel en kunstzinnige media voor het sociaalagogisch werk. Meer
58% KORTING
e-bookNederlands176 blz.9789461562265
1e druk
30-4-2016
andere uitgaves beschikbaar
Bijzondere verhalen en anekdotes van de tien grootste wereldleiders. Stuk voor stuk hebben ze een heldere missie en een belangrijke boodschap over te brengen. Meer
paperbackNederlands242 blz.9789463562188
1e druk
27-5-2021
Met de overzichten in dit boek benoem je eenvoudig het onderwerp van de foto, ontrafel je de beeldelementen, volg je de strategie van de maker en ontdek je wanneer en hoe foto’s relevant zijn voor het publiek. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789047010067
1e druk
5-7-2017
Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Meer
e-bookNederlands9789051798616
1e druk
23-2-2015
Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie. Meer