Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands288 blz.9789024451739
1e druk
29-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789024451746
1e druk
25-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789001753962
1e druk
18-6-2020
Iedereen die een product wil verkopen streeft naar hoge verkoopcijfers en omzetgroei. Of je nu werkt als marketing professional, influencer óf salesmanager. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789052617374
2e druk
5-1-2010
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789087531232
1e druk
14-2-2008
Dit boek maakt de belangrijkste best practices van IT outsourcing beschikbaar voor een breed publiek. Het boek is de neerslag van de leergang Basics of Souring die het PON (Platform Outsourcing Nederland) als HBO opleiding heeft gegeven voor haar leden. Meer
gebondenEngels320 blz.9781591391456
1e druk
Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren. Meer
gebondenEngels256 blz.9781927958810
1e druk
13-6-2017
Picking up where 'The Retail Revival' left off, 'Reengineering Retail' explores the coming revolution in the global retail and consumer goods market, offering sales and marketing executives a roadmap to the future. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789043028974
4e druk
19-8-2015
'Economie van experiences' laat het veranderingsproces zien waarin we maatschappelijk gezien verkeren en waar we op zoek zijn naar nieuwe vormen van waardecreatie zoals de ‘experience economy’ daar een eerste symptoom en een uiting van is. Meer