Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									260 resultaten
								
								Trefwoord: Competitieve-voordelen
				paperbackNederlands401 blz.9789025404659
				12e druk
				15-7-2011
						
						Dit boek is een klassieker over strategisch management. Het beidt een uitgebreid overzicht van instrumenten en technieken voor de analyse van welke bedrijfstak of groep concurrenten dan ook.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands558 blz.9789025400866
				12e druk
				15-7-2011
						
						Dit boek begint waar 'Concurrentiestrategie' eindigde. Het beschrijft hoe de beste resultaten verkregen en behouden kunnen worden. Het biedt de strategische planner uitgebreide analyseschema's, waarmee hij de prestaties van zijn bedrijf voor de toekomst kan bepalen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands319 blz.9789052619279
				2e druk
				20-3-2013
						
						'De beleveniseconomie' is onbetwist een managementklassieker en het is nog steeds de belevenis die de klant op een speciale manier verbindt aan uw product en uw bedrijf.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands442 blz.9789025496135
				3e druk
				6-8-2011
						
						De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands500 blz.9789055163533
				3e druk
				19-12-2023
						
						Strategisch management is geschreven voor studenten en managers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied strategie.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels575 blz.9781422126967
				2e druk
				
						
						In 'On competition' brengt Porter een aantal van zijn bekendste artikelen bij elkaar, alsmede twee nieuwe hoofdstukken over concurrentiestrategie. Het boek verschaft een diepgaand inzicht en slaat een brug tussen de economische theorie en het managementdenken.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels236 blz.9781422160596
				1e druk
				30-11-2011
						
						Met volledige medewerking van Michael Porter is het Joan Magretta gelukt het revolutionaire denken samen te vatten in een beknopt en toegankelijk boek.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789047006374
				1e druk
				15-9-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Wie zoekt naar manieren om de concurrentie voor te blijven, komt al snel op het terrein van marketing, innovatie of strategie. U wilt in feite slimmer zijn dan de rest.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels432 blz.9780743260886
				1e druk
				18-6-2025
						
						Een bedrijf kan een groot aantal technieken gebruiken bij de analyse van een bedrijfstak en deze vertalen in een effectieve concurrentiestrategie.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands144 blz.9789089651150
				1e druk
				8-2-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands232 blz.9789000331901
				14e druk
				2-5-2013
						
						andere uitgaves beschikbaar
'De zwakste schakel' is een belangrijk boek voor iedereen die dagelijks de uitdaging aangaat om innovatieve, nieuwe producten of diensten te leveren.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels544 blz.9781119815235
				11e druk
				18-11-2021
						
						In Contemporary Strategy Analysis, expert strategist and lecturer Robert M. Grant equips management students and working professionals with the concepts, frameworks, and techniques needed to make better strategic decisions.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands235 blz.9789025415044
				9e druk
				30-11-2013
						
						Human Resources wordt steeds belangrijker voor de strategie van bedrijven: prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan echter wel gemeten kunnen worden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands284 blz.9789047093848
				26e druk
				15-1-2016
						
						Een wereldwijde bestseller en klassieker in de managementliteratuur. Collins' inzichten over succesvolle bedrijven in een aantal principes: tijdloze factoren voor succes.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands515 blz.9789055163052
				2e druk
				
						
						In 'Strategisch Management' beschrijft Eppink op een duidelijke en overzichtelijke wijze de stappen die een organisatie kan nemen om tot een succesvolle strategie te komen.					 Meer
							
			
								42% KORTING
			
				gebondenNederlands328 blz.9789462200074
				1e druk
				8-1-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Waarom zou u zich niet laten inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en hiermee baanbrekende veranderingen in de markt hebben gerealiseerd?					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands144 blz.9789089651310
				1e druk
				26-6-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands192 blz.9789033495397
				1e druk
				6-3-2018
						
						Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands304 blz.9789047008156
				16e druk
				26-2-2015
						
						andere uitgaves beschikbaar
Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels234 blz.9780471478553
				
				
						
						'Kellogg on strategy' is een praktische gids voor het kiezen en correct toepassen van de juiste strategie voor uw bedrijf. Uitgebreider dan de basis van strategieën, laat dit boek u zien hoe strategie effectief ingezet kan worden om succesvol te zijn.					 Meer