Filteren
Trefwoord
15 resultaten
paperbackNederlands184 blz.9789493320703
2e druk
2-7-2024
In De havermelkelite houdt Jonas Kooyman jou én zichzelf een spiegel voor: de elite waar we allemaal graag op haten, maar waar de Randstedeling toch in meer of mindere mate toe behoort. Meer
gebondenNederlands168 blz.9789493213869
1e druk
20-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
'Intentioneel leven' biedt een krachtig systeem voor iedereen die oppervlakkige verleidingen wil weerstaan. Meer
gebondenNederlands256 blz.9789046830840
1e druk
21-2-2023
In de jaren tachtig werd de wereld van de eenentwintigste eeuw geboren. De computer kwam in ons leven - en ging nooit meer weg. Meer
paperbackNederlands388 blz.9789047709480
1e druk
19-9-2017
Freudenberg is de eerste die de macht van de multinationals, het tekortschieten van de overheid en de groeiende druk op de gezondheidszorg met elkaar verbindt in een veelomvattend boek. Meer
paperbackNederlands183 blz.9789462544819
1e druk
22-1-2015
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van voorbeelden en anekdotes geeft Ruurd Mulder een genuanceerd beeld van het marketingvak. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789044656725
1e druk
21-10-2024
Alles moet weg! schildert de lotgevallen van 25 winkelketens die opkwamen, de consumenten betoverden met een gouden formule en inmiddels weer ter ziele zijn gegaan. Meer
paperbackNederlands166 blz.9789461643247
1e druk
31-3-2015
Ons handelen staat in het teken van zo veel mogelijk productie en consumptie, en niet van het beschermen van wat voor ons wezenlijk is, zaken als zingeving en ontspanning. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789492493309
1e druk
6-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek reikt de praktische tools aan die je nodig hebt om je financiële keuzes te begrijpen en te verbeteren, slimmer uit te geven en te sparen. Laat de psychologie van geld in je voordeel werken! Meer
paperbackNederlands224 blz.9789000398171
1e druk
8-5-2025
Hoewel de economie ons leven en de maatschappij compleet beheerst, weten de meesten van ons geen antwoord te geven op deze simpele vragen. Meer
paperbackEngels249 blz.9780749477172
3e druk
3-3-2013
Market to Generations Y and Z more effectively by learning how to remain a relevant, appealing brand in the eyes of the most sceptical generations. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789044651591
1e druk
27-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek onderzoekt de auteur wat de rol is van de zeven hoofdzonden in onze tijd. Ze voegt daar een nieuwe hoofdzonde aan toe die kenmerkend is voor nu: de leegte. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789403183800
1e druk
31-10-2019
De baanbrekende speeches van Greta Thunberg, de jonge activist die dé stem van haar generatie is geworden en met haar daden en woorden geschiedenis schrijft. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789493254428
1e druk
4-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Wie het nieuws leest, de discussies op sociale media volgt en de politieke debatten bekijkt, kan haast niet anders dan concluderen dat waarheid haar zeggingskracht heeft verloren. Meer
gebondenNederlands176 blz.9789461264251
1e druk
2-12-2020
Is brak een gevoel? En zo ja, wat voel je dan precies? Dat is verrekte lastig om onder woorden te brengen. En iedereen voelt iets anders. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789463727419
1e druk
5-11-2018
Vijftig jaar geleden werd de beweging voor fair trade geboren. Historicus Peter van Dam onderzocht de geschiedenis van deze opmerkelijke beweging. Meer