Filteren
Trefwoord
17 resultaten
paperbackNederlands384 blz.9789089654403
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie. Meer
35,99
Dit product is uitverkocht
paperbackNederlands200 blz.9789492196231
1e druk
26-10-2017
Dit boek introduceert een nieuwe communicatiefunctie. Met nieuwe aandachtsgebieden, met bekende aandachtsgebieden die anders worden ingevuld en met nieuwe werkwijzen. Meer
paperbackNederlands141 blz.9789401800204
1e druk
22-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
Er zijn inmiddels enkele honderden softwareprogramma's en 'apps' beschikbaar waarmee het mogelijk is om digitaal te mindmappen. Meer
paperbackNederlands480 blz.9789045357874
3e druk
1-6-2023
WordPress ligt aan de basis van meer dan 75 miljoen websites en blogs en daarmee is het verreweg de meest gebruikte software om websites mee te bouwen. Meer
gebondenNederlands178 blz.9789493355507
1e druk
1-7-2024
Wil je meekomen in de wereld van short video en AI dan is dit boek voor jou. Meer
gebondenNederlands180 blz.9789024435395
2e druk
15-4-2021
'Storytelling – Stappenplan voor communicatieprojecten' leert je in twaalf stappen hoe je storytelling kunt inzetten om een verhaal zo goed mogelijk over te brengen, binnen een uitgebalanceerde mix van mediakanalen. Meer
gebondenNederlands400 blz.9789089656841
2e druk
6-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Meer
paperbackEngels297 blz.9781491963746
1e druk
27-6-2017
Your new product is ready to launch and you’re itching to tell potential customers all about it. Meer
gebondenEngels432 blz.9781119854166
2e druk
20-12-2022
A hands-on field guide to consistently creating page-turning content that your audience loves. (And that delivers real results.) Meer
paperbackNederlands160 blz.9789490969424
1e druk
20-7-2023
Veel ondernemers zien het schrijven van teksten als een vervelende en tijdrovende klus. Een noodzakelijk kwaad waar ze spontaan klutsoksels en uitstelgedrag van krijgen. Meer
paperbackNederlands520 blz.9789059404533
4e druk
25-11-2010
Het 'Handboek Zoekmachinemarketing' wordt alom geprezen om zijn volledigheid, deskundigheid en praktijkgerichte oplossingen. De vierde editie is volledig geactualiseerd, zodat u volledig up-to-date bent ten aanzien van zoekmachineoptimalisatie en adverteren voor zoekmachines, Universal search en sociale media. Meer
paperbackEngels360 blz.9780470601792
1e druk
Of u nu eigenaar bent van een klein bedrijf of vanuit uw keuken werkt, 'Professional Blogging for Dummies' helpt u bij het inzetten van uw blog bij uw bedrijfsactiviteiten. Meer
paperbackEngels192 blz.9780321683687
2e druk
16-12-2010
De nieuwe editie van 'The Elements of User Experience' legt de complexiteit uit door een verduidelijking met levendige illustraties die een focus hebben op ideeën liever dan op de hulpmiddelen of technieken. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789081706254
5e druk
5-2-2019
In dit boek wordt uitgelegd hoe je op basis van een eigen ontwerp, een WordPress Theme kunt maken. Meer
paperbackNederlands228 blz.9789463011280
2e druk
8-4-2017
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272065
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789090372075
1e druk
5-6-2023
Je online teksten verbeteren en schrijfinspiratie opdoen? De regels van Roze geeft je praktische adviezen en meer dan 100 aansprekende voorbeelden. Je ontdekt wat online werkt en ook wat je voortaan beter niet meer kunt doen. Meer