Filteren
Trefwoord
4 resultaten
e-bookNederlands540 blz.9789491560057
6e druk
7-8-2012
andere uitgaves beschikbaar
Ieder hoofdstuk is door een specialist in het betreffende onderwerp geschreven. Dat heeft geresulteerd in een rijk boek, gevarieerd aan inhoud, actueel en fundamenteel. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789492196019
1e druk
25-10-2017
Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Meer
paperbackEngels260 blz.9789463724890
1e druk
1-9-2022
Even though office gossip is generally frowned upon, many studies show that gossip in organizations is not only inevitable, but can even be a positive communication tool. Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272065
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer