Filteren
Trefwoord
4 resultaten
e-bookNederlands192 blz.9789024402588
1e druk
24-1-2018
andere uitgaves beschikbaar
Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024421275
1e druk
24-1-2018
andere uitgaves beschikbaar
Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Meer
gebondenEngels208 blz.9781119668510
1e druk
20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024456796
1e druk
12-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Leiderschaps- en organisatie-expert Sander Tideman neemt in dit boek de lezer mee op weg naar een fundamentele omslag naar duurzaam denken en handelen; in de strategie en in de uitvoering. Meer