Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									8 resultaten
								
								Trefwoord: Corporate-imago
				gebondenEngels252 blz.9780471747192
				1e druk
				
						
						Jarenlang hebben bedrijven tegen hun klanten gepraat en dit communicatie genoemd. Nu is er het weblog - een kans voor uw bedrijf om mét uw klanten te praten en hen te laten reageren.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands81 blz.9789013066319
				1e druk
				1-4-2010
						
						Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands272 blz.9789026341212
				1e druk
				23-5-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Blokker' belichten Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam het gesloten familiebedrijf achter de Blokker-winkels. Wat ging er mis binnen het bedrijf en in de familie?					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels160 blz.9781118752364
				1e druk
				15-4-2014
						
						The invaluable companion to the new edition of the bestselling How to Measure Anything.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels388 blz.9780787977511
				1e druk
				
						
						Monica Higgins laat zien dat de 'career imprint' van een bedrijf (het resultaat van de systemen, structuur, strategie en cultuur van een bedrijf) dat werknemers met zich meenemen door hun carrière heen, de sleutel is voor het vormen van grote leiders.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands537 blz.9789035131248
				3e druk
				18-10-2018
						
						Ariëtte Dekker beschrijft het leven van Cornelis Verolme tegen de achtergrond van de verhoudingen in de Nederlandse scheepsbouw en industriepolitiek.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels158 blz.9780857080615
				3e druk
				10-3-2010
						
						Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands9789491743719
				
				
						
						Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in de communicatie met de klant.					 Meer
							
			
								73% KORTING