Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenEngels256 blz.9781394205875
2-7-2024
In Digital Customer Success: The Next Frontier, a team of trailblazing Customer Success professionals and digital entrepreneurs delivers an insightful discussion of the next stage in Customer Success management. Meer
paperbackEngels158 blz.9789492004918
1e druk
27-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
These are the key issues for customer signals management: a method which renders customer experience steerable in terms of both customer satisfaction and cost efficiency. Meer
gebondenEngels256 blz.9781118273210
1e druk
20-4-2012
De auteurs onderzoeken hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789493202368
2e druk
5-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meer