Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenNederlands336 blz.9789001886820
7e druk
21-8-2018
'Dienstenmarketingmanagement' biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners. Meer
paperbackNederlands286 blz.9789043039369
5e druk
15-3-2022
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Meer
paperbackNederlands244 blz.9789081184748
1e druk
15-1-2018
'Leidinggeven aan Organisatie Transformatie' is een studie naar succes- en faalfactoren voor organisatie cultuurverandering bij professionele dienstverlenende organisaties. Meer
e-bookNederlands168 blz.9789401434027
1e druk
23-5-2016
Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden zij 'moeilijke klanten'. Meer
14,99
Dit product is niet leverbaar
paperbackNederlands9789043032544
7e druk
18-8-2015
Personeelsmanagement gaat over omgaan met en leidinggeven aan mensen. Daarbij is het uitgangspunt dat élke manager idealiter een human resource manager is. Meer
gebondenNederlands210 blz.9789089591302
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Managementboek bestaat 25 jaar. Dat markeren we onder andere met dit bijzondere boek waarin tien experts worden bevraagd over de stand van zaken in hun vakgebied. Meer
20,-
Dit product is uitverkocht
paperbackNederlands109 blz.9789082586701
1e druk
15-12-2016
Terwijl netwerken op elke locatie met iedereen interactie mogelijk maken, gebruiken organisaties traditionele flowcharts die deze nieuwe werkelijkheid amper kunnen bevatten. Meer