Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands352 blz.9789463563109
4e druk
30-6-2023
Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle 'Handboek Social Media Marketing' helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089652287
1e druk
5-6-2014
Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Meer
paperbackNederlands334 blz.9789043039925
1e druk
3-2-2023
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Meer
e-bookNederlands4 blz.9789461560377
1e druk
4-7-2012
andere uitgaves beschikbaar
Sociale media neemt een enorme vlucht, zowel in het privé- als zakelijke leven. Stel u als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte van de mogelijkheden, de kansen, maar ook van de gevaren en risico's. Meer
paperbackNederlands350 blz.9789083052502
1e druk
27-3-2020
Ben jij klaar voor het geheim van de IMU? Dit boek neemt je mee in de Online Marketing Tornado. Meer
paperbackNederlands400 blz.9789463561631
3e druk
26-2-2020
Het 'Handboek Social Media Marketing' helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Meer
paperbackNederlands344 blz.9789043035743
1e druk
2-5-2018
Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van contentmarketing en community management in een cyclus worden doorlopen. Meer
e-bookNederlands132 blz.9789024452262
1e druk
23-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het 'Communicatie Model compact' biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789082033724
1e druk
28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Meer
paperbackEngels272 blz.9781118801154
1e druk
30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's. Meer
e-bookNederlands122 blz.9789492221407
1e druk
8-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. Meer
gebondenNederlands278 blz.9789401472357
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten. Meer