Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands200 blz.9789401487436
1e druk
23-8-2023
Vragen stellen is een techniek die op effectiviteit is gericht. Het gaat om de pijl in de roos schieten, om de juiste vraag stellen op het juiste moment. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789001045630
1e druk
26-6-2024
Het nieuwe (digitale) boek 'Vragenlijsten' biedt studenten en professionals dát wat nodig is om betrouwbare en valide onderzoeksresultaten te verkrijgen. Meer
e-bookNederlands143 blz.9789052618067
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'Effectieve tweegesprekken' geeft op diverse vragen antwoord. Met de elementaire gespreksvaardigheden uit dit boek staat u sterker in uw schoenen in elk gesprek. Meer
paperbackNederlands444 blz.9789043021692
3e druk
11-3-2015
In deze derde editie wordt versie 19 van SPSS gebruikt, maar wie nog gebruik maakt van versie 17 of 18 kan er ook zonder problemen mee uit de voeten. Meer
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer
paperbackEngels144 blz.9789063695620
1e druk
2-4-2020
This book turns the spotlight on the craft of asking questions. Learn the ropes from all walks of life, like Socrates, a hairdresser, Einstein, a help desk employee, Lao Tse and a police detective. Meer