Filteren
Trefwoord
13 resultaten
paperbackNederlands400 blz.9789048851812
1e druk
17-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Ik ben bij de guerrilla gegaan in de vaste overtuiging dat ik de jungle nooit meer uit zou komen. Dat ik mijn leven zou wijden aan - en zou geven voor - de gewapende strijd. Meer
e-bookNederlands400 blz.9789048851829
1e druk
3-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
Ik ben bij de guerrilla gegaan in de vaste overtuiging dat ik de jungle nooit meer uit zou komen. Dat ik mijn leven zou wijden aan - en zou geven voor - de gewapende strijd. Meer
paperbackEngels244 blz.9780275992668
1e druk
30-8-2006
An enduring contribution of this book is its emphasis on the importance of intelligence in combating insurgent movements. Meer
paperbackEngels288 blz.9780415239349
1e druk
26-7-2001
Modern Insurgencies and Counter-Insurgencies explores how unconventional warfare tactics have opposed past and present governments all over the world, from eighteenth-century guerrilla warfare to the urban terrorism of today. Meer
gebondenEngels232 blz.9780813124377
1e druk
Urban Guerrilla Warfare is a readable, thorough, and convincing exposition of a form of conflict whose dangers will increasingly confront the American people for many years to come. Meer
68% KORTING
gebondenEngels274 blz.9789089649348
1e druk
10-5-2019
This book shows how and why violence occurs or does not, and what different meanings it can take. Meer
ingenaaidEngels272 blz.9780471330219
paperbackEngels294 blz.9780471618737
1e druk
Jay Conrad Levinsons bestseller 'Guerrilla Marketing' veroorzaakte een revolutie in de manieren waarop marketeers zakendoen. Het boek ging volkomen voorbij aan de conventionele wijsheid dat er voor effectieve marketing sloten met geld moeten worden uitgegeven. Meer
paperbackEngels318 blz.9781118019092
2e druk
Leer social media en guerrillamarketing te gebruiken bij het zoeken naar uw droombaan. In dit boek krijgt u de meest actuele technieken aangereikt. Meer
paperbackEngels250 blz.9781599183831
1e druk
Dit boek rust u uit met actieplannen, implementatiestappen en meer dan 100 marketingwapens. Het is geschreven door de vader van de guerrillamarketing: Jay Conrad Levinson. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789460035586
1e druk
24-1-2018
Het jaar 1968 behoort tot de iconische jaren van de twintigste eeuw. Het is een kanteljaar, waarin alles mogelijk lijkt. Meer
gebondenNederlands120 blz.9789463011839
1e druk
11-4-2018
Als gevolg van de opkomst van nieuwe oorlogsomstandigheden zoals guerrillatactieken, stedelijke oorlogsvoering en niet geüniformeerde strijders is het voor militairen steeds moeilijker om verantwoorde keuzes te maken in dit moeras van morele ambiguïteit. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789048836895
1e druk
15-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
Onze wereld lijkt gevaarlijker geworden. Europa wordt geconfronteerd met instabiliteit in het Midden-Oosten en een agressief optredend Rusland, terwijl aanslagen en de stroom vluchtelingen en migranten duidelijk maken dat de problemen niet aan de buitengrenzen stoppen. Meer