Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands315 blz.9789462201668
1e druk
30-6-2015
andere uitgaves beschikbaar
Een visie bindt mensen, geeft richting en is een bron van energie. Maar hoe ontwikkelt u een visie, en vooral: hoe brengt u een visie tot leven? Een bewezen praktijkmethode. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789024450411
1e druk
22-8-2023
Steeds vaker vinden innovaties of veranderingen met behulp van projecten plaats. Dat geldt voor alle disciplines, van zorg tot techniek, en van de creatieve industrie tot economie. Meer
e-bookNederlands220 blz.9789462200371
1e druk
14-5-2013
andere uitgaves beschikbaar
Vanuit het perspectief van het chaosdenken worden u elf interventies aangereikt: Project's Eleven. Zij zorgen ervoor dat u orde in de chaos ziet. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789047008620
1e druk
17-9-2015
andere uitgaves beschikbaar
Michiel Muller, succesvol ondernemer en investeerder, maakt met zijn methode van de ondernemersroute de drempel een stuk lager. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789058754868
1e druk
25-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
Er lijkt iets paradoxaals te zitten in projecten in de creatieve industrie. We omarmen het onvoorspelbare resultaat, maar willen tegelijkertijd zekerheid over kosten en tijd. Meer
e-bookNederlands127 blz.9789401805902
1e druk
3-10-2014
andere uitgaves beschikbaar
De kleine prinses heeft – in 'De kleine prinses' maakt projectmanagement stoer - bewezen dat ze door haar onbevangen houding in staat is om lastige projecten te managen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789462201354
1e druk
14-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe. Meer
gebondenNederlands127 blz.9789401800112
1e druk
3-10-2014
andere uitgaves beschikbaar
De kleine prinses heeft – in 'De kleine prinses' maakt projectmanagement stoer - bewezen dat ze door haar onbevangen houding in staat is om lastige projecten te managen. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789461560780
1e druk
29-11-2011
Bedrijven die een speciaal zintuig voor het inspireren van mensen hebben ontwikkeld zijn succesvoller. Deze bedrijven kennen over het algemeen een sterke merkpositionering. Meer