Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
25,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
paperbackEngels465 blz.9781352008791
4e druk
28-2-2020
Written by a highly regarded expert on entrepreneurship, this bestselling textbook provides an engaging and comprehensive overview of corporate entrepreneurship. Meer
paperbackEngels416 blz.9781398607484
2e druk
3-11-2022
Explore the technological disruptions of the logistics and supply chain industry and get step-by-step guidance to adapting business plans and strategies. Meer
gebondenEngels504 blz.9781405127912
1e druk
17-10-2008
This timely handbook represents the latest thinking in the field of technology and innovation management, with an up–to–date overview of the key developments in the field. Meer
paperbackEngels180 blz.9783110641295
1e druk
12-10-2020
The Radical Innovation Playbook is a practical guide that helps innovators and entrepreneurs to harness new, extreme ideas despite complex business barriers along the way. Meer
e-bookEngels392 blz.9780203053515
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
This volume documents the growth of a new kind of interdisciplinary teamwork that is evolving among practitioners, researchers, teacher educators, and community partners. Meer
73,28
Dit product is uitverkocht
ingenaaidEngels592 blz.9780470510667
2e druk
Vernieuwing, design en creativiteit vallen onder de meest gebruikte termen in business tegenwoordig. Veel managers zijn het er mee eens dat innovatie en creativiteit essentieel zijn voor het zeker stellen van succes op de lange termijn, maar velen worstelen met het realiseren van innovativiteit en creativiteit in de praktijk. Meer
paperbackEngels312 blz.9780300230475
1e druk
3-10-2017
At a time of low growth, high unemployment, and increasing income inequality, innovation-led growth is more necessary than ever. Meer
paperbackEngels234 blz.9780367668617
1e druk
30-9-2020
This book provides a comprehensive assessment of the global diffusion of the Revolution in Military Affairs (RMA) and its impact on military innovation trajectories in small states. Meer
paperbackEngels304 blz.9780367693862
1e druk
9-1-2023
The most important theme of the discourse on sustainable development and sustainability challenges concerns the relationship between innovation and sustainability. Meer
gebondenEngels292 blz.9780367701406
1e druk
30-6-2021
In 2019, ISO Technical Committee 279 released a new international standard on innovation management system called ISO 56002:2019. Meer
paperbackEngels542 blz.9781394219704
4e druk
10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts Meer
gebondenEngels224 blz.9781118620120
1e druk
24-9-2013
As many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Meer
paperbackEngels624 blz.9781119713302
7e druk
5-11-2020
The text provides an integrated, evidence-based methodology to innovation management that is supported by the latest academic research and the authors’ extensive experience in real-world management practice. Meer
paperbackEngels436 blz.9781118457238
1e druk
28-3-2014
This first edition of Strategic Innovation Management is an exciting new addition to the established bestselling texts Managing Innovation and Innovation and Entrepreneurship written by Joe Tidd and John Bessant. Meer
paperbackEngels256 blz.9781118394175
1e druk
17-9-2013
Deze uitgave herziet de rol van communicatie bij het innovatieproces als een krachtig hulpmiddel voor individuen en teams. Meer