Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenNederlands160 blz.9789462201330
1e druk
25-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Meer
paperbackEngels156 blz.9789461265227
1e druk
23-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Many businesses utilize only 50% or less of their growth potential. While ambitious businessleaders strongly believe in their product, they often struggle to come up with the right plan to accelerate growth. Meer
paperbackNederlands150 blz.9789047002727
9e druk
4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Meer
e-bookNederlands159 blz.9789013097146
1e druk
15-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
'Procesbeheersing in de dienstverlening' benoemt op bedrieglijk simpele maar indringende wijze organisatorische processen die vanuit de praktijk erg herkenbaar zijn. Meer
e-bookNederlands150 blz.9789462760110
1e druk
5-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Iedere project- en changemanager wil met zijn advies een organisatie- of gedragsverandering succesvol realiseren. Maar hoe creëert u draagvlak voor deze verandering? Meer
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer
paperbackNederlands150 blz.9789462153912
1e druk
13-11-2015
Dit boek geeft je gereedschappen om processen te verbeteren en verspilling in je werk te herkennen en te elimineren. Meer