Filteren
Trefwoord
3 resultaten
gebondenNederlands127 blz.9789082799965
16e druk
5-9-2022
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789001783181
1e druk
18-5-2011
'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden. Meer
paperbackNederlands170 blz.9789401439862
1e druk
21-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Iedereen stelt zich weleens de vraag wat nu de beste achtergrond is voor een videomeeting. Of welke kleding je het best kunt aandoen voor een sollicitatie of een vergadering met een klant. Meer