Filteren
Trefwoord
29 resultaten
Trefwoord: Klantgerichte-strategie
ingenaaidEngels240 blz.9780750687119
1e druk
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789493480063
1e druk
13-1-2026
Veel organisaties hebben een ambitieuze missie of purpose. Maar wat ze daarvan echt waarmaken, valt meestal erg tegen. Meer
gebondenEngels9783319199375
29-10-2015
paperbackNederlands160 blz.9789082203257
1e druk
5-7-2016
Leer hoe je een langdurige relatie met je potentiële klanten opbouwt en hoe je meer omzet genereert door slimmer te communiceren met behulp van een beproefde strategie. Meer
paperbackNederlands150 blz.9789047002727
9e druk
4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789463372510
1e druk
13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Meer
paperbackNederlands234 blz.9789463860642
1e druk
27-3-2019
De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
32% KORTING
paperbackNederlands256 blz.9789492196156
2e druk
1-9-2016
De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789024426614
1e druk
25-4-2019
Michalowicz maakt het idee van minder doen in minder tijd praktisch uitvoerbaar met behulp van een eenvoudig zevenstappenplan. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789462348745
1e druk
25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in? Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089654731
1e druk
24-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Welkom in het land der scaleups, waar snelle groei alles op zijn kop zet. De makers van Sprout verklaren in 'Bouw een Killer Groeistrategie' de essentie van het scaleup-ondernemen. Meer
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789462157613
1e druk
24-3-2022
Na het lezen van dit boek kunt u gegarandeerd de strategie bepalen die nodig is om uw organisatie naar de volgende fase van de digitale transformatie te brengen. Meer
paperbackEngels156 blz.9783110641110
1e druk
12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business. Meer
gebondenEngels320 blz.9781119697336
1e druk
10-3-2024
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089653031
2e druk
5-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789492613080
1e druk
26-10-2021
Dag dertien-in-een-dozijn-formules. Hallo magazinemarketing.
In dit boek neemt Cinda. Magazine Queen je mee in de aantrekkingskracht van magazines, één van de oudste massa communicatiemiddelen ter wereld. Meer
paperbackEngels248 blz.9789493202580
1e druk
5-1-2026
Based on her PhD and 25 years of experience in CX transformation, Dr. Zanna van der Aa has developed a unique three layered model for human-centric customer experience transformation. Meer