Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
29 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Klantgerichte-strategie

ingenaaidEngels240 blz.9780750687119 1e druk
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren.  Meer
€ 66,45
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands224 blz.9789047007081 1e druk 19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.  Meer
€ 23,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands192 blz.9789493480063 1e druk 13-1-2026
Veel organisaties hebben een ambitieuze missie of purpose. Maar wat ze daarvan echt waarmaken, valt meestal erg tegen.  Meer
€ 34,99
Nog niet verschenen, verwacht op 13‑01‑2026
€ 60,99
Levertijd ongeveer 9 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands160 blz.9789082203257 1e druk 5-7-2016
Leer hoe je een langdurige relatie met je potentiële klanten opbouwt en hoe je meer omzet genereert door slimmer te communiceren met behulp van een beproefde strategie.  Meer
€ 20,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands150 blz.9789047002727 9e druk 4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg.  Meer
€ 16,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, dinsdag in huis
paperbackNederlands256 blz.9789463372510 1e druk 13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren.  Meer
€ 32,00
Nu besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands234 blz.9789463860642 1e druk 27-3-2019
De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving.  Meer
€ 24,95
Nu besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands100 blz.9789462760004 1e druk 1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.  Meer
28,95
19,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
32% KORTING
paperbackNederlands256 blz.9789492196156 2e druk 1-9-2016
De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.  Meer
€ 44,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands272 blz.9789024426614 1e druk 25-4-2019
Michalowicz maakt het idee van minder doen in minder tijd praktisch uitvoerbaar met behulp van een eenvoudig zevenstappenplan.  Meer
€ 38,50
Nu besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands200 blz.9789462348745 1e druk 25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in?  Meer
€ 32,00
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands176 blz.9789089654731 1e druk 24-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Welkom in het land der scaleups, waar snelle groei alles op zijn kop zet. De makers van Sprout verklaren in 'Bouw een Killer Groeistrategie' de essentie van het scaleup-ondernemen.  Meer
€ 24,99
Nu besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels272 blz.9780787963880 2e druk 29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz.  Meer
€ 25,64
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789462157613 1e druk 24-3-2022
Na het lezen van dit boek kunt u gegarandeerd de strategie bepalen die nodig is om uw organisatie naar de volgende fase van de digitale transformatie te brengen.  Meer
€ 37,50
Nu besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels156 blz.9783110641110 1e druk 12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business.  Meer
€ 44,18
Levertijd ongeveer 10 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels320 blz.9781119697336 1e druk 10-3-2024
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model.  Meer
€ 36,60
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789089653031 2e druk 5-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd.  Meer
€ 25,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands200 blz.9789492613080 1e druk 26-10-2021
Dag dertien-in-een-dozijn-formules. Hallo magazinemarketing. In dit boek neemt Cinda. Magazine Queen je mee in de aantrekkingskracht van magazines, één van de oudste massa communicatiemiddelen ter wereld.  Meer
€ 59,00
Levertijd ongeveer 6 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels248 blz.9789493202580 1e druk 5-1-2026
Based on her PhD and 25 years of experience in CX transformation, Dr. Zanna van der Aa has developed a unique three layered model for human-centric customer experience transformation.  Meer
€ 24,95
Nog niet verschenen, verwacht op 05‑01‑2026

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Sale