Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
gebondenNederlands250 blz.9789462763425
1e druk
28-6-2019
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Meer
gebondenNederlands176 blz.9789024434725
1e druk
10-11-2020
Processen vormen het hart van de organisatie, ze leveren immers het product of de dienst waar je als organisatie je bestaansrecht aan ontleent. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789024465705
1e druk
2-9-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. Meer
e-bookNederlands100 blz.9789013121605
1e druk
1-5-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
gebondenEngels166 blz.9780230500006
1e druk
Show me the money! roept de vertwijfelde manager uit de oude garde als hij wanhopig probeert om te gaan met standaardiserende markten, het verlies van onderscheidend vermogen en de onvermijdelijke impact hiervan op de winstgevendheid. Meer