Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands250 blz.9789462763425
1e druk
28-6-2019
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Meer
gebondenEngels384 blz.9781119572763
1e druk
29-6-2020
If leaders aren't integrating their digital offerings into a philosophy of Customer Success, they will be defeated in the next decade, because technical excellence and other traditional competitive advantages are becoming too easy to imitate. Meer
paperbackNederlands165 blz.9789492196200
1e druk
9-12-2016
Dit boek maakt Big Data Marketing voor grote en kleine organisaties uitstekend toepasbaar. En laat zien hoe je de voordelen kunt realiseren. Met veel praktijkvoorbeelden. Meer
paperbackEngels128 blz.9789463838689
1e druk
24-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
This book is full of inspiring, actionable examples, that reveal how major brands have tackled their High-Value Customer marketing. It brings hands-on tips and tricks to develop a High-Value Customer journey. Meer
paperbackNederlands44 blz.9789090351537
1e druk
1-8-2021
Zakendoen, winst maken en met plezier bouwen aan je bedrijf begint met het formuleren van een heldere businesscase en een goed verhaal. Meer
73% KORTING