Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenEngels174 blz.9780470976319
1e druk
25-5-2011
'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden. Meer
paperbackNederlands290 blz.9789037257144
3e druk
10-6-2021
Plannen maken we allemaal. Met planning brengen mensen en organisaties namelijk structuur aan in hun bezigheden. Zo ga je doelgerichter werken. Meer
gebondenNederlands244 blz.9789490783525
1e druk
12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Meer
gebondenNederlands336 blz.9789001886820
7e druk
21-8-2018
'Dienstenmarketingmanagement' biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners. Meer
gebondenEngels382 blz.9780470613580
1e druk
In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie. Meer