Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands300 blz.9789058758941
2e druk
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Meer
paperbackNederlands251 blz.9789037262995
1e druk
17-8-2022
Basisboek Marketing laat je kennismaken met de wereld van de marketing. Er wordt uitgelegd wat een markt met vraag en aanbod is en welke organisaties daar allemaal actief zijn. Meer
paperbackNederlands360 blz.9789013042627
1e druk
24-10-2007
'Grondslagen van inkoopmanagement' beschrijft de belangrijkste principes en concepten op het gebied van inkoop en supply chain management. Het is bedoeld voor managers die zich in korte tijd een beeld willen vormen van het vakgebied. Meer
paperbackNederlands243 blz.9789401492713
1e druk
29-1-2025
Het medialandschap is in volle beweging: technologiereuzen zoals YouTube, TikTok of Netflix worden in toenemende mate de poortwachters die onze media- en entertainmentcontent bepalen. Meer
paperbackEngels243 blz.9789001038489
5e druk
2-7-2024
The Basics of Financial Management has been written for the propaedeutic phase of economic higher professional education programmes. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789083476308
1e druk
8-11-2024
Het examenboek NIMA Sales A1 bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Sales B1 van NIMA te halen. Meer